Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: sail
Data: 2009-08-06 08:57:51
Tai panasiai ir yra pas vokiecius. Jei bankrutuoji, teismas duoda apsauga
nuo kreditoriu, bet 4-5 penkis metus turi saziningai dirbdamas stengtis
atiduoti kuo daugiau. Jei po to laikotarpio teismas pripazista, kad taip ir
elgeisi - tada laisvas.

Tai yra geris, nes tai vienintele iseitis is situacijos, kai palukanos auga
greiciau, nei jas grazini. Tada zmogus tiesiog nieko legaliai nebedirba, o
kreditoriai nieko neatgauna. O bankroto atveju kreditoriam sansas kazka
atgaut, o zmogui atsiranda viltis saziningai gyvent.