Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-08-06 12:11:10
Ne, aš tikrai nežinau, kur būtų taip, kaip Faktas aprašė. Bet juk mūsų artistai sugeba dar ir ne tokių įstatymų priimti:)
Išties, mano nuogastąvimai ir pasipiktinimai gal kiek ir hiperbolizuoti, tačiau jie nukreipti ne tiek prieš patį "fizinių asmenų bankroto" principą, kiek prieš gudručius, kurie tame hipotetiniame įstatyme jau pamatė galimybę nusibraukti savo kvailas paskolas. :)

Kiek pamenu, berods Kanadoje yra galimybė fiziniams asmenims bankrutuoti.