Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Ninja666
Data: 2009-08-06 14:46:07
SenasKrienas wrote:
> Manau nereikia delioti daug punktu - tiesiog turi veikti tam tikras
> atsakomybes i abi puses principas:
>
> - buvai kvailas/nepasieseke ir nebegali grazinti skolos - is taves
> paimami uzstatytai, jei truksta skolai padengti, netenki ir kito savo
> turto (indeliai, namai/butai, automobiliai ir kt.). Ir - kas svarbu, esi
> irasomas i rizikos grupe -= kita karta jei ir skolins kas nors - tai su
> dideliais procentais ir rimtais uzstatais.
>
> - buvai kvailas, kad skolinai neivertines rizikos ir pervertines
> uzstatomu dalyku verte - na, pasidengsi dali skolos. Juk skolinant prase
> [...]

Manau, kad skolinančioji pusė įvertino tas galimybes, kad klientas gali
tapti nemokus, žūti, dar kas nors nutikti.

Taipogi klientas irgi numatė tai, kad gali pasikeist palūkanos ir pnš.

Bet dabar keisti įstatyminę bazę vien dėl to, kad padėti tam, kuris
teisingai neįvertino savo galimybių?

Dabar įvedus FAB ir jį taikant atbuline data, sutekiama vėliava
nesąžiningu būdu išventgi atsakomybės.

Nors man asmeniškai FAB galimybė nepatinka, bet aš tikrai
nesispyriočiau, jeigu jis būtų protingai apibrėžtas + taikomas ne
atbuline data. T.y. tiems, kurie susidirbs ateity. Žinoma - turėtų būt
ir griežtai reglamentuoti atvejai, kuriais galima naudotis šia teise, o
kuriais ne.

Pvz.: yra čigonė, kuri prekiauja kontrabandinėmis cigaretėmis ir
įsiskolinimas valstybei baudomis jau viršija 1 000 000lt. Tai tokiai
reikėtų suteikt antrąjį šansą?

Ar man pasiimt kokiu nors būdu 200k paskolą, eit į kazino ir a)
pasidvigubint, atiduot paskolą ir gyvent sau laimingai, b) pralošt ir
paskelbt FAB ?