Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-08-07 14:29:06
VNO, nemaišyk baudžiamosios, administracinės, civilinės ir deliktinės atsakomybių.
Jeigu visgi tu, kaip matau, linkęs jas visas suniveliuoti į vieną bendrą "rūšį", tai reiškia tiek skolos, tiek baudos eina po viena sąvoka, ir nėra kaip jų diferencijuoti. Mol, baudų nenurašom, o skolas nurašom. O priteistą mat./nemat. žalą irgi nurašom?