Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-08-07 16:20:34
Ninja666 wrote:

> [...]
> paskolino pinigus. Tie kas ėmė - tie sutiko su bankų siūlomomis
> sąlygmis, kurios buvo išdėstytos sutartyje. Dalis jų turbūt neskaitė.
>
> Manau, kad dauguma klaidingai interpretuoja užstato sąvoką. Šiuo atveju
> jis reiškia ne tai, kad jeigu tapsi nemokus, tai bankai pasiims tą
> skolą, o tai, kad tu turi bent šiokį tokį turtą ir bent dalį paskolos
> galėsi grąžinti = tau galima skolinti pinigus.
>
> Nenustebčiau jeigu toje sutarty yra parašyta, kad pasikeitus užstato
> vertei gali būti paprašytas įnešti papildomą sumą pinigų, kurie bankui

Ir dar laiduotojai yra, nepamirškit.  O tarkim JAV daugeliu atveju yra taip,
kad užstatytas namas atitenka paskolos davėjui ir viskas, jis į nieką
daugiau negali pretenduoti.  Bankrutavusiam aišku irgi ne pyragai, ir nėra
tas bankrotas toks lengvas.  Bet nepaisant viso to, palūkanos ir maržos
kaip ne keista nėra sukilusios į kažkokias kosmines aukštumas.