Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: 70005
Data: 2009-08-06 20:00:24
"toot" <stepas@NOSPAMwood.lt> wrote in message news:h5et27$ltd$1@trimpas.omnitel.net...
> nera cia ka gincytis, viskas aisku kad tokio istatymo reikia, visokie
> svaiciojimai apie rizikas ir panasiai kelia sypsena.
> nieks deja neduoda paskolu be uzstatu, o jei duoda tai patys kalti. nieks
> neduoda paskolu nemokamai. O bankrotas yra kasdienis reiskinys, ir nieks cia
> is principo juridinio nuo fizinio neskiria. Nes jei nepriims istatymo tai
> nesekmes atveju ne tik kad ka jau galesiu tai perrasysiu kitiems, bet dar
> man ir pasalpas mokesciu moketojai mokesit praktiskai visa gyvenima
> (atskaitines nuo ju bankui, bet negi gaila, pinigai tai jusu, nemano). O as
> [...]

Aš irgi nevergaučiau kažkam visą likusį gyvenimą, kad skola simboliškai sumažėtų, taigi čia mūsų nuomonės pilnai sutampa. Tik vienas skirtumas: suvokdamas, kad taip gali nutikti, aš nesiskolinau. Ir už nieką nelaidavau. O tu, ar tavo įmonė, skolinosi, ir, tikėtina, turėjo naudos iš tų pinigų. Neatrodai žioplas, tad argumentas, kad sudarei sandorį nesuvokdamas jo pasekmių (ar „makroekonominių procesų“, anot kažko čia), atkrinta.

Lieka plikas savanaudiškumas - kam grąžinti, jei galima negrąžinti? Va dar pagąsdinsiu, kad visi turėsit mane išlaikyti... Žodžiu, moralė kaip eilinio banditėlio: atiduok pinigus, nes kitaip turėsi atiduot pinigus.