Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: tomuco
Data: 2009-08-06 10:27:33
pritariu tavo nuomonei dėl įsipareigojimų. Bet tai kam taip piktai?  Relax,
nuvažiuok kur pažvejoti, pasivaikščiok po mišką, pievą nušienauk kokią ;)

Įsisvizduoju atsakymą: kur tu pyyyp, pažvejosi, jei visų ežerų pakrantės
privatizuotos ir tvorom apstatytos, elektra viskas išdaužytą ir tinklais
išgraibstyta, miškai tvorom aptverti, o kas ne - tai paversta sąvartynais ir
t.t. ir pan :)