Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: toot
Data: 2009-08-06 21:00:49
na ko taip eskaluoti tuos butus ir tas paskolas , kurios atemus buta duok
dieve liks max 100 kokiu tukstanciu ?
taigi cia net istatymas neka pakeis, kaip mokejo zmogus uz buta tai mokes
panasiai ar kiek maziau bankui , tik netures buto, ir jokios cia tragedijos
ir jokio bankroto - tiesiog kaip nebloga vartojamoji paskola del
pasikeitusiu aplinkybiu ar nepamatuoto sprendimo. O kazkodel visiems
labiausiai ir kliuna tie kurie pirko buta ir masina(cia man kazkuo
asocijuojasi su tuo, kad del motinystes ismoku labiausiai klykia rimtaveides
kvailiamames, kurios pasikele alga pries gimdyma ir dabar bizni daro), o
imho istatymas yra del daugiau su neimanomo dydzio skolomis gulanciomis ant
bankrutuojanciu neribotos atsakomybes imoniu savininku ar akcininku su tokia
atsakomybe - cia nebelika jokios prasmes ir logikos atsakomybei (atsakomybe
kazkaip turi buti pagrista, galiu as pasirasyti kad atsakau nuo rytojaus uz
taika visame pasaulyje, taciau tai absurdas) palikti, tai net nenaudinga
visuomenei.