Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-08-07 15:01:50
1. Pasikarti
2. Galima prieš tai apkaltinti tėvus, draugus, visuomenę ir valstybę, jog jie neišauklėjo tavęs teisingai ir tu per savo neišauklėtą galvą patekai į situaciją, kurioje TAU nepatinka.
3. Tapti geru pavyzdžiu protingesniems. Nes tik kvailiai mokosi iš savo klaidų, protingesni mokosi iš svetimų. Jei tu rodysi blogą pavyzdį, protingesni neturės iš ko pasimokyti, ir gali patys padaryti tokių pat klaidų. Darvinas juk ne to tikėjosi.

Nepamirškim, jog, nors aš gan dažnai čia įkišu analogijas su BK, tačiau sutartinė atsakomybė juk tėra tik geresnis baudžiamosios variantas. Nei iš tavęs laisvę atima, nei muša. Baudų juk negauni už tai, kad skolingas. Tereikia atiduoti tai, ką pats savanoriškai pažadėjai atiduoti kitam už kažkokią paslaugą.

Ta pusė savo įsipareigojimus įvykdė - ir tu vykdyk. Tau juk nepatiktų, jei banko darbuotojai ateitų vieną vakarą su policija ir antstoliais, ir tave išmestų iš tavo buto su triūsais, nors tu ir paskolą jau beveik visą grąžinai, ir visda laiku mokėdavai? Kodėl gi bankui turėtų dabar patikti tavo dejonės apie tai, kad tu staiga nebenori vykdyti savo paties geranoriškai prisiimtų įsipareigojimų? Tave kas nors apmulkino? Gali ginti savo pažeistas teises teisme. Įrodinėti apie kitos šalies nesąžiningumą sudarant paskolos sutartį, kaltinti valstybę, kad ji pakėlė mokesčius, kaltinti Brutą, kad leido žydams nukankinti Jėzų, ir kiti variantai.