Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Raulis
Data: 2009-08-07 14:47:38
> ŠIANDIEN. Bet ne ligšiol, panašu.

Kada bankai skolindami fiz. asmeniui nereikalavo užstato ar laidavimo? Bet
prieš 10 metų iš manęs prašė.

> O jei nepakanka anksčiau paimto užstato vertės ir skolininkas nebeturi kuo
> papildomai užtikrinti paskolos grąžinimą? Į pagalbą ateina FAB. Tik ne
> bankui.

Na ir kas, kad nepakanka. Net ir dabar iš esmės orienuojasi į pajamas iš
įkeisto turto realizacijos. Visa kita administruoti daugel metų brangu ir to
vengiama bnet kokiomis priemonėmis.

> Pasakyk tai VNO, paaiškins tau, kad bankai iš tiesų svajoja apie jiems
> dirbančius vergus:)

Pats pasakyk

> Kaip suprantu, daugiau niekuo nuo civilizuotų šalių nesiskiriam?:)

Genetiškai skirtumai tarp negro ir baltojo tūkstansios procento dalys. O ką
jau bekalbėti apie šalis. Skirtumai mūsų galvose ir požiūriuose. Man vandens
stiklinė dažniausiai beveik pilna ir galvoju, kad gyvenu civilizuotoje
šalyje. Žinoma, kiti turi teisę kitaip galvoti.