Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Yvl
Data: 2015-12-08 11:53:18
jau sakiau - geriausia siust faksu :)

"budulis vulgaris"  wrote in message
news:n468he$evi$1@trimpas.omnitel.net...

2015-12-08 11:20, Nerijus rašė:
>      Du minusai tavo skanui:
>
>      1. Naudojo jotpega - blogai, raides "pasishiause".
>      2. Reikejo daugiau DPI naudoti.

Aš jau minėjau - visiškai nieko nenustatinėjau, tiesiog padėjau lapą ir
paspaudžiau scan to file.

Vienok aš tikrai žinau, kad jei bandyčiau bent panašiai atrodantį doką
gauti su domkratu, tai visų pirma aš užsipisčiau ieškoti kur daugmaž
tinkamas apšvietimas, paskui dar reikėtų tiesinti/croppinti nufotkintą
doką ir rezultate kokybė būtų žymiai prastesnė, nei prikabintame doke.
Rezultate sugaiščiau keliolika kartų daugiau laiko ir turėčiau
prastesnės kokybės rezultatą.