Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Kesha
Data: 2015-11-24 09:46:41
> A koks skirtumas ant kiek jie laikini?
> Man, pvz., pilnai suprantamas zmogaus noras ziuret kad ir visa para TV3, o
> paskui persijungus i LNK, kad ta pacia sekunde persijungtu ir logotipas.

o man yra didelis noras nematyti jokių logotipų, reklaminių anonsų,
kartais net uždengiančiu svarbią informaciją, bėgiojančių balvonų iš
vieno kampo į kitą su kitais anonsais ir pan...
bet dėja kol kas neturi nei vienas telikas tokios funkcijos ir
netransliuoja dar atskirais vaizdo "takeliais", o būtų tai super patogu
:)