Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-23 14:37:38
On 2015-11-22 18:28, Budulis Vulgaris wrote:
> Šiaip jau lenkti ekranai yra puikus pavyzdys to, kai marketingistai įtikina
> potencialius pirkėjus, kad jiems atseit reikia tam tikros funkcijos /
> technologijos.

Čia neseniai vienas draugas leptelėjo, jog nori pirkti kurvinį teliką
apie 50". Tai ilgai jam pasakojau, jog tai nesąmonė ir marketingų
išmislai, tai taip ir nelabai supratau, ar pavyko kažką įrodyti.

Vartotojams jau gerokai sugrūdo į makaules, jog kurviniai tv yra krūta
ir reik pirkt tik tokius. Kai paklausi kodėl jis taip galvoja, pats
žmoniškai paaiškint nesugeba. O paaiškinimas tai čia galėtų būti tik
vienas - "žiūrėsiu teliką visada vienas ir mano fotelis yra kaip tik
tame taške, kur vaizdas bus geriausias. Smarkiai galvos nejudinsiu į
šalis" :]