Tema: Re: Q: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-18 22:41:12
On 2015-11-18 10:33, budulis vulgaris wrote:
> Ji vis jums ramybės neduoda ir primena, kad padarėte pramazą ir
> nusipirkote prastai rodančius TV ir dabar kažkaip savo pasirinkimą
> pateisinti bandote?

Tame gal yra racijos. Aš irgi nesuprantu, kam dar kibti prie tos plazmos
iki šiol, kai jos net pirkti niekur neįmanoma surasti? Buvo čia peštynės
kautynės plazma vs lcd prieš kelis metus, tai tam buvo pagrindas rimtas.
Vieni kažką matė plazmoje išskirtinai gero, kiti nieko gero nematė, vien
tik jos trūkumus, todėl buvo gana smagu diskutuot, bet kam iki šiol tai
tęsti? :)

Va paklausė, ar dar galima kur nors rasti plazminį teliką pirkti, tai
iškart iš defaultinių plazmos heiterių stovyklos pasipylė pamazgų ir
senų mitų krūvos plazmos linkme :) Juokinga :)