Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-26 20:25:44
Vat butent ir as apie tai, nors nekurie arsiausi plazmoidai mane ivardija
kaip plazmoheiteri, bet as tikrai toks nesu ir niekada nesakiau, kad plazma
sudas (apart konstatavimo fakto, kad ji, kaip technologija, neatitiko
siandienos masiu poreikiu, ka irodo ir ju isnykimas), o visada fleimindavau
su faktu is debesu traukejais ir nevykusiu ju pateikimo metodiku
"generatoriais". Tiesiog prie LCD'sniku sitoj vietoj prisipist sunkiau
budavo, nes dazniausiai teiginiai budavo "plazma mirga", "plazma isdega",
"plazma daugiau eda elektros" ir pzdc - is principo teiginiai teisingi,
irodinejimu ju niekas neuzsiiminedavo apart konstatavimo, kad "pats maciau".
O vat is plazmoidu puses nepakakdavo pasakyt, kad, pvz., kontrastas geresnis
("pats maciau" ar "gamintojo specifikacijose matosi"), reikedavo dar ir
nupiest, kaip tam anekdote apie Petriuka, vat ir tema atsiradavo tom dienom,
kai tekdavo prie stalo istisa diena prasedet :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/