Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-22 12:01:53
Iš akmens plaktukų jau irgi negamina. Gamintojas gamina tai, ką gali
parduoti. Krenta paklausa, krenta gamyba, uždaromi fabrikai. Sustatyk dabar
greta 40" 1024*768 plazmą ir 55" UHD LCD televizorių už tą pačią kainą - ką
vartotojas rinksis? Buvo evoliucijoje momentas, kai pirkėjai norėjo didelių
televizorių, gamintojai pasiūlė plazmas. Po CRT tai buvo kažkas ohoho.
Atsirado dideli LCD - plazmos nudžiūvo. Rinka yra rinka.

"Caponi"  parašė naujienų news:n2rhlt$1qr$1@trimpas.omnitel.net...

Priezastys? Cituoju tavo gretima posta:
"Plazma turi trūkumų, lcd turi trūkumų, crt turi trūkumų, visos
technologijos turi trūkumų. Vartotojas tik sprendžia, kurie jam yra
esminiai"

Taip isejo, kad daugumai esmingesni pasirode plazmos trukumai :-)
O tada jau seke grandinele - vartotojai plazmu nepirko (nors pasirinkimas
buvo, kainos turejo dziugint) -> gamintojam pasidare nebeidomu (finansiskai)
gamint -> reikalas galutinai uzsirauke.

Ir taip buna visada - jei daiktui yra poreikis ir jis neisnyksta gamintojui
(ir pardavejui) keliant kaina iki ji tenkinancios pelningumo prasme ribos -
nera poreikio jo gamybos stabdyt. Atsiranda kas dauguma dziugina labiau ir
automatiskai leidzia uzdirbt gamintojui daugiau - krypti keiciam.
O sprest kas geriau yra pakankamai sunku. Absoliuciai geriausio daikto nei
vienoj kategorijoj tikriausiai neegzistuoja ir egzistuot negali, todel matyt
teisingiausiai geriausia technologija tam tikru momentu butu vadint tai, kas
geriausiai atitinka konkretaus laikmecio daugumos vartotoju lukescius. Kad
bus ir mazuma, tai faktas, bet save teisiais laikyt gales tik savam
ratelyje, globaliu mastu jie ir liks mazuma.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/