Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-23 18:58:37
On 2015-11-23 18:24, Caponi wrote:
> Jo jo, masonai siekia uzvaldyt pasauli :-)
> Kas antra savaitgali generaliniai Samsung, LG ir Sony manageriai
> susitikinedavo restorane, sudarydavo strategija ir kartu nuo pirmadienio
> varydavo po prekybcentrius ir itikinedavo pardavejus plazmas i kamputi
> sukist :-)

Labai ne į temą čia tas tavo sarkazmas. Veikti vienodai galima ir
nesusitarus paslapčia. Tiesiog daugiau kompanijų suinteresuotos produktu
A ir mažiau kompanijų produktu B, todėl susumavus abejų šalių
marketingines pastangas, laimi ta pusė, kurių elementariai daugiau.
Nereikia net jokių slaptų suokalbių. O jei dar toje krūvoje visi
galingiausi žaidėjai, tai tuo labiau.

Bet jei tamsta norite tikėti rinkoje vis dar idealiai veikiančiais
pasiūlos - paklausos dėsniais (tavo žodžiais tariant "aksioma"), ir kad
geriausias produktas visada laimi, nes už jį "balsuoja" pirkėjai
piniginėmis, tai man tai kas, gali tikėti. Tsakant, šiais laikais galima
tikėti kuo tik širdis geidžia, nes tai vadinama "tikėjimo laisve" ir ją
labai energingai visi gina.