Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: spakainas
Data: 2015-11-23 13:27:36
Aš tai galvoju paprastai - žmonės tv perka kur? Parduotuvėj. Ateina,
žiūri - plazma rodo murzinai, led'as šviečia vaivorykštėm. Pliusas
ledui. Pažiūri skaičiukus - led'as aliektros valgo dvigubai mažiau -
antras pliusas. O dar kaimyno uošvio meilužė sakė kad plazmos išdega -
trečias pliusas. Daugiau skaičiuot niekas ir nemoka, suskaičiuoja iki
trijų ir perka. Ir px. O tie likę 0.1 % videofilų lai eina nx. Nu ir nuėjo.