Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-23 18:06:58
Džiaugiuosi dėl tavęs. Aš asmeniškai matau NTV su krūva filmų kanalų, bet
būna dienų, kai visai televizoriaus neįjungiu, o kai įjungiu žiūriu Viasat
History ir dabar jau pradedu gailėtis, kad 55" televizorių pirkau. Nelimpa
jau man filmai. Pažiūrėt gražu, bet sąmonė man sako, kad ten viskas netikra
ir suvaidinta, o už ekrano stovi operatorius su kamera, kuris filmuoja
vaidinančius aktorius. Geriausias mano filmas - atsisėsti kaime prie pirties
iš kažkur atitemptoje kino teatro kėdėje ir ramiai stebėti saulėje
raibuliuojantį ežerą.

"Icetom"  parašė naujienų news:n2vc6l$df4$1@trimpas.omnitel.net...

> Pasikartosiu - nustokit verkti dėl atšalusio lavono.

O kas verkia? Pvz., vakar per Blu-ray žiūrėjau "A Fistfull Of Dollars" ir
kaifavau matomu vaizdu, jau nekalbant apie filmo turinį :).
http://www.amazon.co.uk/Clint-Eastwood-4-Film-Collection-Blu-ray/dp/B003U6H7L6/