Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-23 18:26:46
Ryskesnis, nes blizgancios dangos atveju ta efekta lengviau pasiekt, nei kad
matinio atveju.
O matinis ekranas matiniam irgi nelygus, net labai smulkmeniskai
prisipisinejant jokiu plemu nei ant saviskio ThinkPad T500 matricos, nei ant
Dell P2414H jokiu plemu nesimato.

Telikam OK dar, bala nemate, labai norint galima parinkt bute vieta, bet kai
sneka eina apie koki notebooka, su kuriuo tenka dirbt ivairiom salygom, tai
blizganti matrica, svelniai tariant, yra visiskas nesusipratimas (matyt
todel tiem, kas tai supranta ir turi galimybe nusipirkt kazka padoresnio nei
girgzdanti plastmases gabala, gamintojai daro taip vadinamus verslo klases
aparatus, kur blizgantys ekranai praktiskai neegzistuoja).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/