Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-23 23:28:14
On 2015-11-23 22:17, Caponi wrote:
> Ekonomikos zinovas, blyn... :-)

A, tai tamsta yra dar didesnis guru ekonomikoje, cepelin :) Jau
greičiausiai suskaičiavote už Panasonic'ą apsimokėjo jam ar ne. Tai tada
pačiam gerai kai taip viską žinai iš anksto, man taip nesigauna.

Aš tik versiją iškėliau, jog gal apsimokėjo nepamest per anksti
išskirtinio produkto rinkoje, į sandėlį dar kurį laiką pavaryt, jei ne
dėl didžiulio pelno, tai gal bent dėl prestižo. Nes anksčiau visi
žinojo, visokie žymūs leidiniai rašė, jog va Panasonic gamina geriausius
plazminius telikus pasaulyje, tai tas vardas šiek tiek ir LCD pardavimus
"tempė", o dabar ką? Jų telikai dar vis geriausi, neblogesni už kitų
gamintojų ar šiaip neblogi? :) Kas tiksliai pasakytų? :)

> Gumos tampymas versle nx reikalingas - priemei sprendima, igyvendinai ir
> judi toliau, dar karta pasikartosiu, net turbut daugiausiai is musu visu
> apie vaizdo kokybe suprantantis Icetomas (bent jau patirtis is praktines
> puses didesne, nei ziurejimas i parduotuviu vitrinas ar savo vieninteli
> ir nepakartojama egzemplioriu svetainej :-)) nieko blogo apie
> siuolaikinius LCD nesako, tai gal gana svaigt apie tuos dinozaurus?

Tai kad čia tu pats esi iš plazmos heiterių stovyklos kartu su Sniegu ir
svaigstat abu niekieno neprašomi :) Užteko vienam grupso dalyviui
pasidomėti ar dar yra plazmų pirkti ir pašlo gavno po trubam... :)
Patiems nejuokinga? Dar į Icetom apeliuoji. Na, nerašys jis nieko blogo
nei apie panasonic plazmą, nes tai būtų melas, nei bandys juos lygint su
dabartiniais panasonic lcd, nes tai neatitiktų jo darbo etikos reikalavimų.

p.s. aš beveik įsitikinęs, jog namie Icetom pats naudoja, kaip
svarbiausią namų tv, panasonic plazmą... ;)