Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-23 18:24:18
Jei tu gamini isskirtini produkta ir dar sugebi tai padaryt uz mazesne
kaina, nei konkurentai padaro xujovesni analoga - tu esi visiskam sokolade.
Vat tik jei niekas (OK, OK - dauguma) nesupranta, kad tas daiktas gavosi
toks axujennas, o tu nesugebi to isaiskint, tai variantai 2 - arba tu durnas
ir nesugebi padaryt "pigaus marketingo", arba tu klysti ir produktas
neatitinka konkretaus laikmecio masiu poreikiu.

Taip, as pritarciau Bronco, kad jei plazma pries koki 10 metu butu
marketingo pagalba pastumiama grieztai i "Home cinema screen" kategorija ir
dar kilsteleta kaina (nu tipo kruta, ne kievienam buduliui skirta),
greiciausiai ji dar butu ilgiau gamintojams buvus idomi, bet is kitos puses
akivaizdu, kad technologija jau issiseme ir jei ne pries 2 metus, tai dar po
2 metu butu vistiek pasimirus.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/