Jei tu gamini isskirtini produkta ir dar sugebi tai padaryt uz mazesne kaina, nei konkurentai padaro xujovesni analoga - tu esi visiskam sokolade. Vat tik jei niekas (OK, OK - dauguma) nesupranta, kad tas daiktas gavosi toks axujennas, o tu nesugebi to isaiskint, tai variantai 2 - arba tu durnas ir nesugebi padaryt "pigaus marketingo", arba tu klysti ir produktas neatitinka konkretaus laikmecio masiu poreikiu. Taip, as pritarciau Bronco, kad jei plazma pries koki 10 metu butu marketingo pagalba pastumiama grieztai i "Home cinema screen" kategorija ir dar kilsteleta kaina (nu tipo kruta, ne kievienam buduliui skirta), greiciausiai ji dar butu ilgiau gamintojams buvus idomi, bet is kitos puses akivaizdu, kad technologija jau issiseme ir jei ne pries 2 metus, tai dar po 2 metu butu vistiek pasimirus. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "budulis vulgaris" <budulis@lindyne.lt> wrote in message news:n2v1h5$5th$1@trimpas.omnitel.net... > 2015-11-23 14:28, Bronco rašė: >> Dažniausiai būna taip, jog marketingas pigiau, todėl aš užsakau >> marketingą ir toliau sėkmingai gaminu produktą A. Marketingui labai >> pavykus, produktas B iš viso dingsta iš rinkos. Amen. > > O dar jei produktą A gamina daugelis gamintojų, o B iš esmės tik vienas, > bet to produkto B kokybę užkėlęs iki tiek, kad kitiems pradėti gaminti > konkurencingą produktą B praktiškai be šansų... >