Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-23 14:15:26
On 2015-11-23 08:25, spakainas wrote:
> Galvojau kad filmus žiūrėsim - ką ten su mažais vaikais prižiūrėsi, kol
> jie nemiega tai didžiosios dalies filmų negali žiūrėt dėl turinio. Kai
> jau sumiega, tai patys būnam nusilesę ir irgi einam miegot.

Iš esmės, logikos tame yra, plazma labiausiai tinka filmams žiūrėt, kaip
namų kino monitorius. Aš net kažkada rašiau, jog galvoju, kad gamintojai
padarė marketinginį feilą, kai stūmė plazmą kaip "televizorius", reikėjo
gal likti prie "Home cinema screen" versijos ir būtų viskas OK. TV
žiūrėjimui plazma irgi OK, bet tik kol tas žiūrėjimas nepasidaro ale
"foniniu bambekliu", kai telikas kiauras dienas sukasi įjungtas
garsiniam fonui sudaryti ir paleistas vis vienas ir tas pats TV kanalas.

Bet aš kažkodėl įsitikinęs, jog kai tu rinkaisi TV ir jei grupse klausei
patarimo, tai tau patarti pirkti plazminį teliką tokiom užduotims
atlikti niekas tikrai neturėjo. Bent jau aš, sužinojęs kam bus skirtas
telikas, tokiais atvejais plazmos nesiūlydavau. Tai arba čia pats
neoptimaliai pasirinkai, arba gal koks Kukutis įsiūlė? :]

O dėl išdegimų, tai esu 99% įsitikinęs, jog ten pas tave ne išdegimai, o
image retension, kuris neišnyksta tik todėl, jog vis "atnaujinamas"
spoksant tuos pačius kanalus. Pažiūrėk kokį filmą ar du be logo ir juodų
juostų ir viskas išnyks.