Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-23 19:26:16
On 2015-11-23 14:56, Icetom wrote:
> Kokį jūs ten privalumą matote tuose matiniuose ekranuose? Sakyčiau tik
> blogiau, nei blizgus, nebent su poliarizaciniu filtru būtų (bet
> neatsimenu, kad kas siūlytų jau gal arti 7 m.).

Aš tai irgi nesuprantu, kaip čia ta matinio ekrano tema atsirado, kai
kalbame apie telikus :/ Iš elementaraus dalyko vėl kuriama sudėtinga
diskusiją. Man atrodo, čia jau seniai turėtų būti visiems žinoma, jog
teliko ekranas NETURI būti matinis, nes tai kenkia atkuriamam vaizdui, o
darbinio kompiuterio ir, ypač, notebuko, geriau kad būtų matinis.
Viskas, daugiau nėra apie ką net diskutuoti.