Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-18 23:18:59
Na, juokas juokais, aš nupirkau pavasarį 55" LCD, senuką HD ready 40"
nuvežiau tėvams. Užeinu anąkart pas juos - kaip gerai jis rodo. Ne LED, su
lempomis, rezoliucija 1366*768. Bet vaizdelis žiūrint LNK geresnis, nei 55"
LCD LED.

"Bronco"  parašė naujienų news:n2ip4j$5u6$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-11-18 22:57, va wrote:
> Tai kad nejuokinga. Norejau atsinaujint i didesni ir geresni, o
>   pasirodo - bbs, ishvis nera ka pirkt.

Dėl šito dalyko, tai tikrai taip. Menki jokai :) Jei dabar man staigiai
prireiktų aukštos klasės teliko filmams žiūrėti, tai net nežinau ką
daryčiau ir ką pirkčiau. Jaučiu, nieko :)