Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-23 19:07:09
On 2015-11-23 18:24, Caponi wrote:
> Taip, as pritarciau Bronco, kad jei plazma pries koki 10 metu butu
> marketingo pagalba pastumiama grieztai i "Home cinema screen" kategorija
> ir dar kilsteleta kaina (nu tipo kruta, ne kievienam buduliui skirta),
> greiciausiai ji dar butu ilgiau gamintojams buvus idomi, bet is kitos
> puses akivaizdu, kad technologija jau issiseme ir jei ne pries 2 metus,
> tai dar po 2 metu butu vistiek pasimirus.

Šaunu, jog bent vienai mano minčiai pritari. O dėl "išsisemimo" tai
plazma nespėjo to padaryti, dar reikėjo bent kelių metų, kol jos nišą
pilnai būtų užėmę OLED'ai. Tai būtų natūrali vienos technologijos mirtis
į rinką atėjus geresnei. Deja, bet plazma buvo numarinta tai naujai
technologijai dar tik vis "ateinant".

Netgi šiandien paskutinės kartos Panasonic plazminiai telikai turėtų
savo stabilius nedidelius pardavimus, nes kaip matom OLED'ai ėjo ėjo,
bet susikurvino ir beveik niekur neatėjo :) Ką ir įrodo šio topiko tema.