Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-23 18:26:23
Teoriskai imanomas toks reikalas ir ant LCD, bet va kad ir mano dabartinis
notebookas, kuriam biski virs 4 metu ir kuris ijungtas po >16 val per para
(o kartais ir visai neisjungiamas), skaistis px koks (ta prasme nematavau,
bet pagal deklaruojamus gamintojo skaiscius ir proporcionaliai kas
nustatyta, manau, turetu but bent ne maziau kaip tie 120cd), jokie
screensaveriai, ekrano isjunginejimai, rakinimai ar kompo migdymai
nenaudojami - su visa pagarba plazmai kaip technologijai, ale kad ir Start
mygtuka as turbut jau spalvotai ant isjungto ekrano matyciau :-), o dabar
jokiu pozymiu (specialiai pameginau dabar iziuret kazka :-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/