Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Yvl
Data: 2015-12-03 12:08:57
jei padaryt fotke ir issiust mailu - kazkoks pyzdato kruopstumo
reikalaujantis darbas - tada arba tamsta nezmoniskas pedantas, arba siaip
ora derbini tusciai

"Caponi"  wrote in message news:n3o82s$lnr$1@trimpas.omnitel.net...

Man siek tiek dazniau, bet ne tame esme - kai po ranka normalios darbo
priemones as nejauciu jokio noro maigyt debiliaka.
Ale bet kiekvienam savo, jei tau patogiau dirbt su 5"-6" ekrana turinciu
"kompu" - prasom :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/