Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-27 13:35:26
Grafikai, skaiciai - viskas OK. Bet ne nuotraukos kaip gerai ir graziai
kazkas rodo, kurias ziurim per daikta, kuris is principo gali rodyt tik
blogai. T.y. ant popieriaus mes galim lygint grafikus, skaicius, ir kitokia
forma pateikiamus parametrus, bet ne pajausti kaip is tikruju viskas atrodo
gerai ar blogai. Panasus variantas butu sedint kokiam triperiuke su 1.6l
varikliu bandyt pademonstruot, kad va paspaudus gaza nestipriai vaziuoji
kaip su 1.6l motoru, o jei pisi per gaza iki dugno, tai vat panasu pojuti
apturesi su Lamborghini. Va net ir to seno fleimo tokio tipo irodinejimu
salininkas Dainiushas dabar sypsena isspaude, kai isgirdo apie tokia pacia
metodika naudojama parduotuvej.
Bet daugiau test tos temos nesiruosiu, visi argumentai buvo issakyti
atitinkamose temose, jei nesupranti, tavo reikalas, man giliai px.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/