Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Yvl
Data: 2015-12-07 17:00:38
tu jobnutas, ar tik apsimeti? mes nekalbam apie talmudu skanavima, OCR ir
panasiai. kalbam apie atvejus kai pyst-issiunciau, nes taip greiciau ir
patogiau negu eit per visa ofisa iki skanerio kitam gale pastato

"budulis vulgaris"  wrote in message

2015-12-03 12:07, Yvl rašė:
> jei padaryt fotke ir issiust mailu - kazkoks pyzdato kruopstumo
> reikalaujantis darbas - tada arba tamsta nezmoniskas pedantas, arba
> siaip ora derbini tusciai

Žiūrėk, vat paėmiau padėjau po skaneriu lapą, paspaudžiau mygtuką ir
turiu tai, kas prikabinta šiame laiške.

Nenori pademonstruoti ką gausi per 10 sekundžių su savo mobiliaku
fotkindamas dokumentą?

Beje, visas fun'as prasideda kai reikia skaitmenizuoti ne vieną
puslapiuką, o keliolika lapų. Gero dokumentų skanerio atveju aš paimu
tuos lapus, kišu juos visus skenerin, spaudžiu copy ir einu kitų darbų
dirbti (arba kavos gerti). O telefoniuku stovėsi ir vieną po kito tuos
lapukus fotkinsi, fotkinsi kreivai + šešėliuotai.