Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-23 19:16:52
Gretimam poste rasiau, cituoju:

"Jei tu gamini isskirtini produkta ir dar sugebi tai padaryt uz mazesne
kaina, nei konkurentai padaro xujovesni analoga - tu esi visiskam sokolade.
Vat tik jei niekas (OK, OK - dauguma) nesupranta, kad tas daiktas gavosi
toks axujennas, o tu nesugebi to isaiskint, tai variantai 2 - arba tu durnas
ir nesugebi padaryt "pigaus marketingo", arba tu klysti ir produktas
neatitinka konkretaus laikmecio masiu poreikiu."

Konkreciai - jei plazminiai telikai butu buve visa galva auksciau uz LCD ir
kad tai pastebet nebutu reikeje kalibruota aki turinciu eGzpertu ar bent jau
tam tikru aplinkos salygu, tai sukonkuruot su sudinais LCD vienai ar dviem
juos gaminancioms kompanijoms butu juoko darbas, pelningai dirbt butu
nepalyginamai lengviau nei konkuruot perpildytam LCD meslyne. Bet jei tavo
produktas daugelio pinigus atnesanciu pirkeju nuomone netenkina ju nudienos
lukesciu - sekmingai eini dugnan. Arba laiku persiorientuoji.

Ir dar pasikartosiu - absoliuciai geriausio/idealaus ir pan. daikto jokioj
kategorijoj neegzistuoja, todel objektyviai geriausiu daiktu (ar
technologija) galima vadinti ta, kuri geriausiai atitinka daugumos to daikto
ar technologijos naudotoju konkreciu laikmeciu poreikius (taip, dalis ju
objektyvus, dalis itakoti autoritetingu draugu ar pardaveju, dalis reklamos,
bet del to mes ir turim vienoki ar kitoki judejima technologiju prasme, nes
priesingu atveju vis dar ziuretumem gal zinias per nespalvota Taura (kazi ar
daug nespalvotos TV eroj pagalvodavo, kad gali buti ir kitaip?)). Beje,
paskutiniai kineskopiniai pirmuosius "plokscius" telikus (o ir
kompiuterinius monikus) kokybes prasme tikrai lenke visa galva, nu ir ka?
Dabar jau net patys reikliausi dizaineriai su LCD monikais dirba ir
nesiskundzia.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/