Gretimam poste rasiau, cituoju: "Jei tu gamini isskirtini produkta ir dar sugebi tai padaryt uz mazesne kaina, nei konkurentai padaro xujovesni analoga - tu esi visiskam sokolade. Vat tik jei niekas (OK, OK - dauguma) nesupranta, kad tas daiktas gavosi toks axujennas, o tu nesugebi to isaiskint, tai variantai 2 - arba tu durnas ir nesugebi padaryt "pigaus marketingo", arba tu klysti ir produktas neatitinka konkretaus laikmecio masiu poreikiu." Konkreciai - jei plazminiai telikai butu buve visa galva auksciau uz LCD ir kad tai pastebet nebutu reikeje kalibruota aki turinciu eGzpertu ar bent jau tam tikru aplinkos salygu, tai sukonkuruot su sudinais LCD vienai ar dviem juos gaminancioms kompanijoms butu juoko darbas, pelningai dirbt butu nepalyginamai lengviau nei konkuruot perpildytam LCD meslyne. Bet jei tavo produktas daugelio pinigus atnesanciu pirkeju nuomone netenkina ju nudienos lukesciu - sekmingai eini dugnan. Arba laiku persiorientuoji. Ir dar pasikartosiu - absoliuciai geriausio/idealaus ir pan. daikto jokioj kategorijoj neegzistuoja, todel objektyviai geriausiu daiktu (ar technologija) galima vadinti ta, kuri geriausiai atitinka daugumos to daikto ar technologijos naudotoju konkreciu laikmeciu poreikius (taip, dalis ju objektyvus, dalis itakoti autoritetingu draugu ar pardaveju, dalis reklamos, bet del to mes ir turim vienoki ar kitoki judejima technologiju prasme, nes priesingu atveju vis dar ziuretumem gal zinias per nespalvota Taura (kazi ar daug nespalvotos TV eroj pagalvodavo, kad gali buti ir kitaip?)). Beje, paskutiniai kineskopiniai pirmuosius "plokscius" telikus (o ir kompiuterinius monikus) kokybes prasme tikrai lenke visa galva, nu ir ka? Dabar jau net patys reikliausi dizaineriai su LCD monikais dirba ir nesiskundzia. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:n2vgjt$fiv$1@trimpas.omnitel.net... > On 2015-11-23 18:24, Caponi wrote: >> Jo jo, masonai siekia uzvaldyt pasauli :-) >> Kas antra savaitgali generaliniai Samsung, LG ir Sony manageriai >> susitikinedavo restorane, sudarydavo strategija ir kartu nuo pirmadienio >> varydavo po prekybcentrius ir itikinedavo pardavejus plazmas i kamputi >> sukist :-) > > Labai ne į temą čia tas tavo sarkazmas. Veikti vienodai galima ir > nesusitarus paslapčia. Tiesiog daugiau kompanijų suinteresuotos produktu A > ir mažiau kompanijų produktu B, todėl susumavus abejų šalių marketingines > pastangas, laimi ta pusė, kurių elementariai daugiau. Nereikia net jokių > slaptų suokalbių. O jei dar toje krūvoje visi galingiausi žaidėjai, tai > tuo labiau. > > Bet jei tamsta norite tikėti rinkoje vis dar idealiai veikiančiais > pasiūlos - paklausos dėsniais (tavo žodžiais tariant "aksioma"), ir kad > geriausias produktas visada laimi, nes už jį "balsuoja" pirkėjai > piniginėmis, tai man tai kas, gali tikėti. Tsakant, šiais laikais galima > tikėti kuo tik širdis geidžia, nes tai vadinama "tikėjimo laisve" ir ją > labai energingai visi gina. >