Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-19 00:02:05
On 2015-11-18 23:19, Sniegas wrote:
> Na, juokas juokais, aš nupirkau pavasarį 55" LCD, senuką HD ready 40"
> nuvežiau tėvams. Užeinu anąkart pas juos - kaip gerai jis rodo. Ne LED,
> su lempomis, rezoliucija 1366*768. Bet vaizdelis žiūrint LNK geresnis,
> nei 55" LCD LED.

Nesigilinsiu kokie ten modeliai pas tave, bet tie, kas bent kiek
supranta reikalo esmę, tikrai nenustebo. Juk nei didelė rezoliucija, nei
tuo labiau LED pašvietimas nėra "vaizdo kokybės" garantai. Didelė
rezoliucija yra gerai, bet tai tik vienas iš daugybės vaizdo parametrų.
Ir, gal ką dabar priblokšiu, net ne esminis! :]

O LED pašvietimas iš viso nieko negarantuoja, apart mažesnių energijos
sąnaudų.