Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Yvl
Data: 2015-12-02 23:36:27
unlock-camera-click-send. baigta

"Caponi"  wrote in message news:n2vs6j$k5o$1@trimpas.omnitel.net...

Jei as sedziu prie kompo (ne darbo vietoj situacija, savaime aisku, visiskai
kita), tai telefonas salia atlieka elementaraus durno telefono vaidmeni ir
nieko daugiau.
Kaip gali but darbas patogesnis su spygos dydzio ekranu gali man net
nepradet aiskint, tikrai nesuprasiu.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/