Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: monaxas
Data: 2015-12-03 18:13:06
Nu jo, skaitau, skaitau: aš jūsų, vaikai, nu rašinėjimas bile rašyt gaunasi.
Pzdc oponentas - su mobilke nupaveiksluos ir jau skenuotas dokumentas. Chujeju.
Keista, kad tu pasimovei ant tokio trolinimo.

Įsivaizduoju, kaip atimu iš visų skenerius ir liepiu su mobylkėm skanus siuntinėt. Kaip adminui, tai zjbs. Bet tokią pornografiją, jaučiu, tik Yvl suprastų...