Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Yvl
Data: 2015-12-03 01:13:58
kiek kartu per menesi tau to skanavimo prireikia? man asmeniskai - pora
kartu max. ir tai su didelem islygom

"Caponi"  wrote in message news:n3ntbt$kb4$1@trimpas.omnitel.net...

O jei visa tai reikia padaryt ne tep-lep, o graziai - t.y. kad vaizdelis
butu tik tiesiai stovintis lapas, siunciamam maile ir siek tiek teksto?
Tiesa pasakius as esu mates kaip siuolaikinis jaunimas sugeba ant mobiliaku
knopkes spaudyt, aina nx, as taip ant normalios klavos nepavarau, bet su
telefonu ta padaryt tikrai dar daugiau pastangu reikia. Galu gale net jei ir
tep-lep, tai su skeneriu ne ka daugiau darbo - knopke is serijos scan to
e-mail -> send :-) Zinoma, abiem atvejais fotografuojama/skenuojama lapa
reikia padet arba tekstu i virsu ant stalo, arba tekstu zemyn ant skenerio
stiklo ar ismeigt i ADF'a.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/