Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-24 00:34:33
Klausimas beveik is filosofiniu srities - kuri technologija yra geresne?
Absoliuciu ziniu neturim niekas, todel idealiu daiktu nei vienoj srity
nebuvo, nera ir nebus sukurta. Paprastai laikui begant zmoniu zinios
pleciasi, ju deka kuriami vis geresni, labiau poreikius atitinkantys
daiktai. Naturalu, kad kartais buna ir nevykusiu daiktu paleidziama i
pasauli, bet tiek geri, tiek nevyke dalykai pateke i rinka, kur pirkejai
balsuoja savo piniginem, gana greitai parodo savo verte. Ir nepriklausomai
nuo to, kas man asmeniskai patinka ar nepatinka, as geriausia tuo metu
egzistuojancia technologija vadinu ta, kuri itinka daugumai ir uz kuria ta
dauguma moka savo uzdirbtus pinigus (* - kad vertinti pasiteisino ar ne
kazkuris dalykas reikia siek tiek laiko). Ir va todel turiu pakankamai
izulumo teigt, kad kaip daugumai skirtu televizoriu ekranu technologija LCD
pasirode visa galva pranasesne, nes ne tik kelis ar net keliolika metu uzeme
dominuojancias pozicijas, bet galiausiai ir visiskai suvalge plazmas.
Ziurint i artimiausia ateiti tikriausiai analogiskas procesas ivyks ir su
OLED pries LCD. O naminio kinomano su 20m2 "kino sale" ir "prabangia"
audio-video aparatura ten uz kokius 5kEur pavirkavimai apie pasaulio
neteisinguma ir masonu samokslo teorijas geriausiu atveju isspaudzia
sypsena. Ka padarysi. Yra kas ilgisi plazmu, kazkas kokybisku durnafonu,
kazkas tarybiniu laiku, nes bent duonos kasniui uzsidirbt tada praktiskai
bet kas garantuotai galejo ir nereikejo i kokia Ispanija rink apelsinu ar
Norvegija silkiu dorot emigruot, va ir mes jaunystej buvom kitokie
(suprask - geresni), ni to, kai dabartinis jaunimas, zodziu, viskas
"priesingai", suprask, xujovyn eina... :-)

Aciu uz diskusija.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/