Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-22 04:50:13
On 2015-11-21 00:41, Caponi wrote:
> Tai pala pala - kodel tada tie vartotojai su savo poreikiais neslave
> plazmu nuo lentynu? :-)

Priežastys šioje vietoje yra neesminis dalykas, nors jos jau daug kartų
njusuose aptartos ir aš neplanuoju kartotis.

Pasikapsčius istorijoje atrasime, jog rinkoje "mirė" labai daug gerų
dalykų ir juos pakeitė prastesni substitutai, nes marketingas yra labai
galingas įrankis. Jei marketingo tikslas įrodyti vartotojams, jog JIEMS
ŠITO REIKIA, marketingas dažnai laimi.

Man atrodo, tu pakankamai sumanus bičas, tai prisiminsi pats bent keletą
pavyzdžių, kai geresnį daiktą ar technologiją pakeitė prastesnė, bet
įvilkta į gražesnį "popierėlį".