Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-23 11:01:27
"budulis vulgaris" <budulis@lindyne.lt> wrote in message
news:n2uiel$rcs$1@trimpas.omnitel.net...

> Prie to, kad tai pavyzdys, kai gamintojai išdūrė pirkėją ir įkišo jam tai,
> ko pirkėjui nei reikėjo, nei jis to norėjo. Sudarė iliuziją, kad pigiau -
> ir perka nemąstantis pirkėjas.

Perka neskaitantis (nors, tikriausiai, ir nelabai protaujantis). Bet va jei
pieno skonis pradetu panaset i sulciu ar kefyro (kas butu labiau i tema
snekant apie daikto teikiamus pojucius, kaip kad vaizdo kokybe skirtingu
technologiju telikuose), tai pardavimam niekaip nepadetu. O kol skonines
savybes zmoniu receptoriam yra pakankamos, tol pienas yra pienas ir rinktis
galima arba pagal skoninius niuansus (plazmos atveju tai daliai zmoniu
veike, t.y. kai kas skirtuma mate plazmos naudai), arba pagal kaina (panasu,
kad sitas kriterijus plazmai niekaip nepadejo, tiksliau kainos kriterijaus
itaka pardavimams buvo minimali).

> Tai užuomina, kad tas idealusis paklausos/pasiūlos dėsnis yra tik
> ekonomikos pradmenų vadovėliuose. Realiame gyvenime yra viskas smarkiai
> kitaip, yra daugybė kitų veiksnių, įtakojančių tai, ką gamintojai gamina
> ir ką vartotojai perka. Jau minėjau lenktus TV ekranus. Niekam jų
> nereikėjo, niekas jų nenorėjo, bet gamintojai trimituoja per visus galus
> išgalvotas "tiesas" apie tuos lenktus ekranus, žmonės įtiki jų nauda ir
> poreikiu, bei perka tokius telikus, mokėdami gerokai daugiau nei už
> atitinkamą plokščią TV.

Nepainiok skirtingu dalyku - gamintojai gamina tai, kas jiems apsimoka, o
apsimoka tai, kas perkama - tai yra aksioma ir kas jos nesilaiko, tas
neisgyvena. Marketingas yra skirtas tam, kad paskatintu vartotojus pirkti
daugiau, grubiai tariant, reikia sugalvot naujas savybes ir itikint zmones,
kad jiem ju reikia, tada galima tiketis parduot naujus daiktus net ir tada,
kai dar pilnai veikia potencialaus pirkejo turimas senesnes kartos daiktas.
Teliku atveju, kaip jau rasiau, ta pirmine charakteristika - vaizdo kokybe -
siais laikais ant bet kurios technologijos teliko yra uztikrinama pakankama
absoliuciai daugumai pirkeju, todel galima ir reikia (is gamintojo puses)
juos viliot papildomais navarotais, lenktumas yra vienas ju. Tau, man ar
Petrui tai patinka ar ne - tai tik musu asmenine ir niekam neidomi nuomone -
jei masems tai patinka, o gamintojui nesa pelna - reiskia siuo laikmeciu tai
yra reikalinga telikams savybe, kad ir marketingistu ipirsta.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/