Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-23 14:28:25
On 2015-11-23 11:02, Caponi wrote:
> Nepainiok skirtingu dalyku - gamintojai gamina tai, kas jiems apsimoka,

True.

> o apsimoka tai, kas perkama - tai yra aksioma ir kas jos nesilaiko, tas
> neisgyvena.

Bullshit. Čia toliau ekonomikos bazinių pagrindų nenueita. Gal taip
veikė turgus senovės Romoje, dabar rinkos veikia daug subtiliau.

Jei man labiau apsimoka gaminti produktą A, o vartotojui geriau tinka
produktas B, aš viską paskaičiuoju ir įvertinu, kas man bus optimaliau,
ar pereiti prie B gamybos, ar investuoti santykinai nedidelę sumą į
marketingą ir vartotojus įkalbėti perkelti preferencijas į produktą A.

Dažniausiai būna taip, jog marketingas pigiau, todėl aš užsakau
marketingą ir toliau sėkmingai gaminu produktą A. Marketingui labai
pavykus, produktas B iš viso dingsta iš rinkos. Amen.