Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Kesha
Data: 2015-11-17 15:19:17
> Ne.
>
> OLED yra diena, Plazma yra naktis.
>
> Dzin man kokie ten profiliai pas viena ar pas kita buvo. Cia kaip vienas
> sake, plazma ziureti prietemoje reikia ir tik filmus tada viskas ok. O jei
> dienos zinias tai geriau per ne plazma, tada nepriklausomai pries veja,
> pavejui, saule is apacios ar is sono.

Tu tą patį oled, kai vakare žiūrėsi filmą, pritemdysi tiek, kiek
reikės, t.y. smarkiai, o tai akys išlašės... o žinioms tiek to vaizdo
ir reikia, ten svarbiau geras garsas :)
O žiburiai su dinaminiais profiliais, reikalingi tik vitrinose...
va smartfonams ir planšetėm tai aktualu, nes jų naudojimas yra
platesnis, be švytinčio gerai ekrano, saulėtą dieną, ne kas...
BTW pradžioj reikia apsispręsti kas yra telikas - filmovizorius ar
žiniavizorius ir tada bus aišku ar reikia to švytėjimo ar ne...