Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-22 19:29:50
Vat tame visas ir fokusas - siuolaikiniai telikai, px kokios jie ten
technologijos, uztikrina absoliuciai daugumai pirkeju priimtina vaizdo
kokybes lygi ir tada lemiamais veiksniais tampa butent visokie plonumai,
ekonomiskumai, SMART'iskumai, galu gale pardavejo iskalba. Ta maza dalele
vaizdo kokybes fanatu (videofilu :-)), kurie sugebejo iziuret teigiamus
skirtumus plazmose nesugebejo savo piniginem irodyt gamintojam, kad tas
produktas dar vertas gaminti, vat ir viskas...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/