Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-22 17:32:22
On 2015-11-22 06:52, Caponi wrote:
> Priezastys? Cituoju tavo gretima posta:
> "Plazma turi trūkumų, lcd turi trūkumų, crt turi trūkumų, visos
> technologijos turi trūkumų. Vartotojas tik sprendžia, kurie jam yra
> esminiai"

Prieš vartotoją, kad būtų aiškiau, pridėk "objektyvus vartotojas" ir bus
OK. O šiaip, tai čia bus eilinis kabinėjimasis prie žodžių. Pats
supranti, jog toli gražu ne visi vartotojai sugeba teisingai įvertinti
technologijas. Todėl jie renkasi ne vien tarp objektyvių pliusų minusų,
bet ir tarp suformuotų mitų, marketingo išmislų ir pan.. Jei pvz.
marketingas sako, jog 25 melejonai pikselių muilinėje yra zašybys ir
būtina turėti, tai vartotojas perka ir džiaugiasi visais 25 Mpix su jų
plastikine "optika". Apie tai, jog tie pikseliai be normalios matricos
ir optikos nieko neverti, jam ne motais.

> Taip isejo, kad daugumai esmingesni pasirode plazmos trukumai :-)

Taip, tik dalis tų trūkumų buvo iš miesto legendų operos, o likę
smarkiai hiperbolizuoti. Rėkė kas netingi - plazmos išdega ir plazmos
valga labai daug aliektros! :) Ir ES plazmas UŽDRAUDĖ!!! Ir niekam net
ne motais, jog tai buvo legendos iš pirmosios plazmos kartos laikų.
Akylesni dar mirgėjimą pamatė ir nematantiems parodė :)

Ai, žodžiu, tuščios kalbos. Pats turiu du plazminius telikus, keli
draugai turi ir ne vienam, ne vienas neišdėgė ir niekam visų šeimos
elektros atsargų nesuvalgė :] Jei kažkam papildomai 10-15 Eur Į METUS
yra nepakeliama našta ant elektros susimokėti, tai jo, nepirkite
plazmos. Geriau kelis šimtus Eurų primokėti už taupesnį LCD, kurį reiks
žiūrėt kokių 50 metų, kol tas skirtumas atsipirks :) A, tiesa, plazmų
jau ir nėra pirkt, tai iš viso ramu :]

> [...]
> dziugina labiau ir automatiskai leidzia uzdirbt gamintojui daugiau -
> krypti keiciam.
> O sprest kas geriau yra pakankamai sunku. Absoliuciai geriausio daikto
> nei vienoj kategorijoj tikriausiai neegzistuoja ir egzistuot negali,
> todel matyt teisingiausiai geriausia technologija tam tikru momentu butu
> vadint tai, kas geriausiai atitinka konkretaus laikmecio daugumos
> vartotoju lukescius. Kad bus ir mazuma, tai faktas, bet save teisiais
> laikyt gales tik savam ratelyje, globaliu mastu jie ir liks mazuma.

Tu čia daug prirašei žodžių, bet taip ir nesupratau, prieštarauji mano
teiginiui, jog vartotojų poreikius formuoja ne tik objektyvūs veiksniai,
ale technologijos, bet ir marketingas? Nes jei neprieštarauji, tai
nebėra prasmės tęsti diskusijos, o jei prieštarauji, tai reiktų tau
ekonomikos teorijas paskaityti ar bent jau tą dalį apie marketingą. Nes
panašu, jog įsivaizduoji, kad rinkoje iki šiol idealiai veikia pasiūlos
- paklausos dėsniai ir juos formuoja vien objektyvūs veiksniai.

Aš njusuose gal kokiais 2010 metais rašiau, kaip buvo dirbtinai marinami
plazminiai telikai prekybos centruose, kai visos centrinės pozicijos
buvo apkraunamos su LCD, o kad ir pačios aukščiausios klasės plazmos
nukišamos kur palei grindis ir į kampus ir rodydavo "snieguotas" SD
televizijos laidas per spliterį, kai tuo tarpu visokie Samsungai, LG ir
Sony LCD sukdavo iš blurėjaus 1080p spalvotas demo.

O pvz. panasoniko plazmų "marketingas", tai buvo iš viso anti
marketingas, gal Icetom nesupyks, bet tai faktas. Atrodė, jog ne tik
prekybininkai marina plazmas, bet ir pats gamintojas tam neprieštarauja.
Iš centrinių stendų pozicijų plazminiai telikai dingo akimirksniu, kartu
su paskutiniu Pioneer Kuro.

Jei dar iki 2009 metų galėdavai užsukti į bet kurį garsiausią
specializuotą prekybos centrą Europoje, pvz. FNAC, tai TV televizorių
sekcijos pačiame centre, pačiame įspūdingiausiame stende visada
stovėdavo PIONEER KURO ekspozicija ir visi pirkėjai vos užėję iškart
suprasdavo, kas čia yra Da Best. Išėjus Pioneer'iui iš plazmos rinkos,
ji teoriškai atiteko į Panasonic rankas, bet jis ją tyčią ar netyčia nužudė.

O kas gandus paleido apie "ES uždraustas plazmas, nes žiauriai daug
aliektrios valgo", tai aš nežinau. Bet kadangi tai nėra tiesa, o tik iš
musės išpūstas dramblys, o gandas buvo paleistas, tikėtina, kažkam tai
buvo aktualu...