Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-23 11:38:51
"budulis vulgaris" <budulis@lindyne.lt> wrote in message
news:n2uled$tju$1@trimpas.omnitel.net...

> Matai - o man geriausias produktas yra tas, kuris geriausiai atlieka savo
> funkcijas, o ne kažkokius marketingistų sugalvotus ir vartotojams
> primestus poreikius.

Tai visiem geriausias daiktas tas, kuris geriausiai atlieka savo funkcijas,
as tai ir bandau paaiskint. Tik teliku atveju fokusas tame, kad vaizdo
kokybes absoliuciai daugumai pakanka bet kurio siuolaikinio teliko, o
vartotoju reikalavimas funkcionalumui siandien neapsiriboja tik sugebejimu
rodyt filmus is media grotuvo, nepriklausomai nuo to, tie poreikiai
sugalvoti paties, suformuoti reklamos ar iteigti draugo/kaimyno.
Vat kadangi megsti palyginimus, tai pavyzdys is kompiuterines srities. Visi
zinom  tokia tiesa, kad "kas tinka viskam, tai netinka niekam" (cia apie
tuos sukompiuterejusius LCD irgi gali kilt noras taip pasakyt ar ne? :-)).
Bet va yra toks daiktas kaip skeneris - ukyje visai praverciantis daiktas,
taciau kiek is musu renkames ji kaip atskira devaisa, o ne kaip sudetine
multifunkcinio printerio dali? Taip yra isimciu - doku skenavimas, kur
reikia greicio ir ADF'o, nuotraukos, bet tai yra specifika, plius nepigi,
kas leidzia gamintojam tas produktu linijas islaikyt net ir su nedidelem
pardavimu apimtim.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/