Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-23 22:16:41
1. Jei ju butu sandeliuose pakankamai, kainos ant tiek nekiltu.
2. Pagamintos produkcijos sandeliavimas ir logistika irgi kainuoja, plius
sandelys ilgam laikui reiskia kruva isaldytu babkiu
3. Po paskutinio aparato pardavimo dar kaip minimum 2 metus (ar kiek ten
panasius plazmom garantijos duodavo) reikia but prisigaminus arba turet
galimybe pagamint reikiamas dalis, kas irgi nemazai kainuoja.

Ekonomikos zinovas, blyn... :-)

Gumos tampymas versle nx reikalingas - priemei sprendima, igyvendinai ir
judi toliau, dar karta pasikartosiu, net turbut daugiausiai is musu visu
apie vaizdo kokybe suprantantis Icetomas (bent jau patirtis is praktines
puses didesne, nei ziurejimas i parduotuviu vitrinas ar savo vieninteli ir
nepakartojama egzemplioriu svetainej :-)) nieko blogo apie siuolaikinius LCD
nesako, tai gal gana svaigt apie tuos dinozaurus?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/