Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: pininfarina
Data: 2015-11-22 19:49:50
Lygiai taip ismire audiofiliniai automobiliniai grotuvai. Nes ju reikejo 
vienetams.

"Caponi"  parašė naujienų news:n2su2e$cji$1@trimpas.omnitel.net...

Vat tame visas ir fokusas - siuolaikiniai telikai, px kokios jie ten
technologijos, uztikrina absoliuciai daugumai pirkeju priimtina vaizdo
kokybes lygi ir tada lemiamais veiksniais tampa butent visokie plonumai,
ekonomiskumai, SMART'iskumai, galu gale pardavejo iskalba. Ta maza dalele
vaizdo kokybes fanatu (videofilu :-)), kurie sugebejo iziuret teigiamus
skirtumus plazmose nesugebejo savo piniginem irodyt gamintojam, kad tas
produktas dar vertas gaminti, vat ir viskas...


-- 
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/


"pininfarina" <pininfarina@italodisco.com> wrote in message
news:n2st5e$c82$1@trimpas.omnitel.net...
> Butent. Puikus pavyzdys- mano svogeris. Jis nemate skirtumo tarp to, kaip 
> rodo PS60E6500 ir UE47ES5500.
> Tada, dar 2 metus sistemingai paklausinejes "kazin, koki tv pirkt?" nuejo 
> i Topo Centra,
> ten jam kosultantas pasake, kad reikia pirkt UHD, jis taip ir padare. Px, 
> kad telikas 48", o ziurimas is ~3m.
> Tiesa, dazniausiai ziuri LRT ir VSB :D
>
> "Bronco"  parašė naujienų news:n2sn66$aaf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Prieš vartotoją, kad būtų aiškiau, pridėk "objektyvus vartotojas" ir bus
> OK. O šiaip, tai čia bus eilinis kabinėjimasis prie žodžių. Pats
> supranti, jog toli gražu ne visi vartotojai sugeba teisingai įvertinti
> technologijas. Todėl jie renkasi ne vien tarp objektyvių pliusų minusų,
> bet ir tarp suformuotų mitų, marketingo išmislų ir pan.. Jei pvz.
> marketingas sako, jog 25 melejonai pikselių muilinėje yra zašybys ir
> būtina turėti, tai vartotojas perka ir džiaugiasi visais 25 Mpix su jų
> plastikine "optika". Apie tai, jog tie pikseliai be normalios matricos
> ir optikos nieko neverti, jam ne motais.
>