Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-23 18:25:43
news:n2v1ai$5qb$1@trimpas.omnitel.net...
> "žiūrėsiu teliką visada vienas ir mano fotelis yra kaip tik tame taške,
> kur vaizdas bus geriausias. Smarkiai galvos nejudinsiu į šalis" :]

Panasiai ir su plazmom buvo - "atidziai ziuresiu tik kokybiskus filmus
ramiai atsisedes jaukioj prieblandoj". O praktiskai zmones linke telikui
siais laikais altoreliu nedaryt - pasikabina ant patogiausios jiem sienos
(kad ir pries langa) ir po puse paros laiko ijungta kas kokia MTV ar kas ten
dabar madoj, kas LNK, kas koki Travel. Tikslas - metus zvilgsni net ir
ryskia vasaros diena pamatyt kas rodoma, po metu kasdieninio ziurejimo
Travel persimetus ant National Geographic nesudvejot del to, koks kanalas
ijungtas, del abieju logotipu ekrane, galu gale tokiu rezimu net ir
energijos sanaudu skirtumas LCD vs plazma galejo patapt juntamas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. As asmeniskai lenktumo irgi nesuprantu, net is dizaino puses
dalbajobiskai atrodo, kai toks technikos stebuklas sugalvojamas prie sienos
prikalt, bet zesim kaip cia bus su ta kryptim, liks tai istorijoj kaip
poros-trejeto metu mada ar ilgalaike tendencija, bet kokiu atveju kaip
visada nubalsuos pirkeju pinigines, kad ir kaip marketingistai nedirbtu.