Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-17 18:36:07
Šūdas ta plazma, todėl jų ir neperka. Teko nutraukti gamybą, nes vartotojų
poreikiai kitokie.

"Bronco"  parašė naujienų news:n2fj9v$rsv$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-11-17 14:08, Struktur wrote:
> Matomai buna situaciju kai galimybes (technines) su norais (kaip
> reiketu) nesutampa/neivykdomos.

Ok, tarkim, būna. Bet kodėl tada dėl to, jog pats neturi techninių
galimybių normaliai teliką pastatyti, reikia už visus nuspręsti, jog ta
technologija, kuri šviečia ryškiausiai yra visais atvejais geriausia?

Mano supratimu telikas turi visų pirma rodyti geriausiai prie tam
idealių sąlygų. Jei jis dar sugeba rodyti geriausiai ir prie sąlygų,
artimų idealioms, irgi puikus bonusas, bet jau neprivalomas. O visoms
kitoms sąlygoms jau reikia rinktis specializuotus sprendimus, kaip pvz.
neseniai vykusi diskusija apie oro uostų displėjus.

p.s. prisimenu istorija, kai žmogus pirko žymiai brangesnį LCD "filmams
žiūrėti", nes jo salionas buvo rytinėje ar pietinėje pusėje ir telikas
buvo statomas ekranu tiesiai į langus. Tai kai paklausiau "o kodėl
taip?", man atsakė, jog "jam gerai ir be užuolaidų ir nereik joms pinigų
išleist". Aš tada mintyse primečiau, jog blackout roletai jam būtų
kainavę maždaug pusę tos sumos, kurią jis būtų sutaupęs nusipirkęs
analogiškos klasės ir dydžio panasonic plazmą.