Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-28 15:45:01
On 2015-11-27 13:36, Caponi wrote:
> Bet ne nuotraukos kaip gerai ir graziai kazkas rodo, kurias ziurim per
> daikta, kuris is principo gali rodyt tik blogai.

Nuotraukose, kurias žiūrim per LCD, mes negalim pamatyti tikroviškesnio
plazmos vaizdo atkūrimo, čia faktas. Atvirai pasakius, net neprisimenu
postų njusuose, kur buvo bandoma tokiu būdu tai "įrodyt". Bet jei sakai,
jog taip būdavo, tai gal ir būdavo, aš jau nepamenu.

Bet. Lyginant plazmą vs lcd nuotraukose labai gerai pastebimi kiti
dalykai, pvz. apžvalgos kampai, vaizdo vėlavimas, ekrano apšvietimo
tolygumas ir pan.. Todėl principe toks lyginimas yra galimas ir jis gali
būti korektiškas, jei tik neimsim lygint to, kas ten jau nusifiltravo
fotografuojant ir ir žiūrint per LCD monitorių.

Kitam reply į šitą postą prisegsiu kaip pavyzdį mano paties darytas foto
2011 metais viename iš prekybos centrų. Ir ten puikiai matosi būtent
APŽVALGOS KAMPAI ir VAIZDO VĖLAVIMAS.