Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: spakainas
Data: 2015-11-26 10:30:07
Aš čia kažkaip per mediamarktą akropoly prasiėjau neplanuotai - tai pzdc
koks pasikeitimas įstrižainių prasme, lyginant kas buvo prieš 4-5 metus.
Dabar beveik visi telikai >50 colių. Net visokių po 80+ prikrauta ant
kiekvieno kampo.
O geriausias bajeris tai kažkuriam samsunge berods sukosi 4K demuškė -
tipo toks prigesintas vaizdelis "full hd". Jo centre apvestas plotas
dirbtinai užšarpintas ir užsaturatintas, su užlaužtu kontrastu - užrašas
šviečia "4K". Tipo pypec kaip ten gražu ir gerai :D Net prunkštelėjau
nesusilaikęs - kokiom pigiom priemonėm bando pirkėjus nupirkt.