Tema: Re: tai plazmu prekyboj jau neber?..
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-24 00:33:03
news:n300de$lce$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
> pačiam gerai kai taip viską žinai iš anksto, man taip nesigauna.
>
> Aš tik versiją iškėliau, jog gal apsimokėjo nepamest per anksti
> išskirtinio produkto rinkoje, į sandėlį dar kurį laiką pavaryt, jei ne dėl
> didžiulio pelno, tai gal bent dėl prestižo. Nes anksčiau visi žinojo,
> visokie žymūs leidiniai rašė, jog va Panasonic gamina geriausius
> plazminius telikus pasaulyje, tai tas vardas šiek tiek ir LCD pardavimus
> "tempė", o dabar ką? Jų telikai dar vis geriausi, neblogesni už kitų
> gamintojų ar šiaip neblogi? :) Kas tiksliai pasakytų? :)

Su salyga, kad mano logikos ir ekonomikos ziniu pasekme butu raukt reikala
staigiai, ka padare ir tikriausiai sitoj vietoj zymiai protingesniu zmoniu
uz mus abu turintis Panasonicas, galiu leist sau daryt prielaida, kad tu
mastai neteisingai.

> Tai kad čia tu pats esi iš plazmos heiterių stovyklos kartu su Sniegu ir
> svaigstat abu niekieno neprašomi :)

Ne, as nesu. Jau ir ankstesnese temose prasiau parodyt, kur as teigiau, kad
plazma kaip technologija yra sudas, niekas to taip ir nesugebejo. Kad LCD
telikai labiau atitinka siuolaikiniu zmoniu poreikius (del savybiu visumos
ir del to, kaip dauguma telikus eksploatuoja) tai yra faktas, kuri
patvirtina visai nesena istorija.

> Užteko vienam grupso dalyviui pasidomėti ar dar yra plazmų pirkti ir pašlo
> gavno po trubam... :) Patiems nejuokinga?

1. I diskusijos atsaka apie tai, kodel neliko plazmu isijungei tu pirmas -
necituosiu, susirasi pats jei nebeprisimeni.
2. As isijungiau i diskusija gerokai veliau, papriestaraudamas butent tau,
kad plazmu gamyba buvo nutraukta atseit visai ne del to, kad ju beveik
niekam nereikejo.
3. Man visai nejuokinga, kai kazkas painioja faktus ar kitus kaltina
nebutais dalykais, o tau?

> Dar į Icetom apeliuoji. Na, nerašys jis nieko blogo nei apie panasonic
> plazmą, nes tai būtų melas, nei bandys juos lygint su dabartiniais
> panasonic lcd, nes tai neatitiktų jo darbo etikos reikalavimų.
>
> p.s. aš beveik įsitikinęs, jog namie Icetom pats naudoja, kaip svarbiausią
> namų tv, panasonic plazmą... ;)

Kiek pamenu jo pasisakymus, as irgi beveik tuo isitikines. Mano galva
priezastys tam yra 2:
1. Gerai veikiancio daikto keist kitu gerai veikianciu nera prasmes,
progresas teliku evoliucijoj nera toks greitas, kad per metus du ar tris
kazkas pasikeistu kardinaliai.
2. Velgi, sprendziant is jo pasisakymu (tame tarpe ir vakarykscio apie sena
gera vesterna :-)), Icetomas is tu zmoniu, kuriem telikas tai visu pirma jo
asmeninio namu kinoteatro dalis, o ne modernus rad..., tpfu, video taskas -
tokiai paskirciai taip, ypac dideles istrizaines tik labai retas kuris
siuolaikinis LCD galetu lygintis su plazma, visa beda, kaip jau ne karta
rasiau, butent taip naudojanciu telikus kiekis buvo per mazas, kad bent
vienam gamintojui butu finansiskai idomu tas plazmas gamint.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/